Bestellen & verzending

Verzending

Heb je op werkdagen voor 16:00 uur je bestelling geplaatst, dan proberen we deze altijd diezelfde dag nog te versturen. Het kan soms voorkomen dat een besteld product niet direct op voorraad is, mocht dat het geval zijn dan doen we uiteraard ons uiterste best je bestelling alsnog zo snel mogelijk te versturen.

Bezorging

Al onze producten worden (gratis) verzonden met PostNL pakketpost. Dit betekent dat je thuis moet zijn om de zending in ontvangst te nemen. Ben je niet thuis? Dan laat de bezorger een briefje voor je achter zodat je een nieuw bezorgmoment kunt plannen of de bestelling bij een afhaalpunt kunt ophalen.

Retourneren

Toch het verkeerde product besteld? Geen probleem! Stuur de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terug en je ontvangt zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) het complete bestelbedrag terug op je bankrekening.

Artikelen kunnen enkel geretourneerd worden in hun oorspronkelijke verpakking. Is de verpakking beschadigd of het artikel reeds gebruikt dan kunnen hiervoor bij het retourneren kosten worden berekend. Zie voor meer informatie Artikel 6, 7 en 8 van onze algemene voorwaarden.

Retour aanvragen

Stuur een bericht via de contact pagina, met als onderwerp “Retourneren”. Vermeldt in het bericht je bestelnummer en eventueel de reden van het retourneren. Hierna ontvang je uiterlijk binnen 2 werkdagen alle informatie m.b.t. het terugsturen van de bestelling per e-mail.

Let op; sommige producten zijn uitgesloten van het retourbeleid, zie onze Algemene voorwaarden, Artikel 8 lid 2, onder anderen punt 4.

Legaliteit van de producten

Alle producten op deze website zijn legaal verkrijgbaar en verhandelbaar binnen Nederland. Bestel je vanuit het buitenland, controleer dan eerst of het bezit van de bestelde producten is toegestaan in je land. Informeer hiervoor bij je nationale douane. Wij zijn niet verantwoordelijk voor zendingen welke door inbeslagname niet kunnen worden bezorgd en kunnen in dat geval de bestelling niet vergoeden.